ԱՄՆ-ի նախագահ Ջո Բայդենը հայտարարել է, որ դուրս կգա նախագահական ընտրապայքարից, եթե բժիշկները պարզեն, որ ինքն առողջական խնդիրներ ունի։ «Անկեղծ ասած, ես կարծում եմ, որ միակ բանը, որ տարիքը բերում է, իմաստությունն է»,- հավելել է Բայդենը։ Ավելի վաղ նա ասել էր, որ կհրաժարվի նախընտրական մրցապայքարից միայն այն դեպքում, եթե Աստված իրեն ասի դա անել։               
 

Հրշեջ ծառայության լիակատար ձախողումը

Հրշեջ ծառայության լիակատար ձախողումը
09.05.2019 | 11:44

Ինքնաթիռը վթարային վայրէջք է խնդրում ու մի քանի րոպեից կրակի ճարակ է դառնում թռիչքուղու վրա: Ուղևորները փրկվում են փչովի տրապներով՝ 41 մարդ այրվում է: Չկար միայն հրշեջ ծառայությունը՝ գրում է Բորիս Ռայտշուստերը Bild-ում: Այն դեպքերում, երբ ինքնաթիռը վթարային վայրէջք է անում, ամբողջ աշխարհի օդանավակայաններում հրշեջ մեքենաները կանգնած են թռիչքուղում: Ավիացիայի ռուս փորձագետները խոսում են հրշեջ ծառայության տոտալ ձախողման մասին: Այլ երկրներում օդանավակայանի ղեկավար ընկերություն զոհվածների հարազատները միլիոնների հայցեր կներկայացնեին: «Եթե դա կատարվեր ռուսական այլ օդանավակայանում, պատասխանատուները ճաղերի հետևում կլինեին: Բայց քանի որ «Շերեմետևոն» ղեկավարում է Պուտինի մերձավոր ընկերներից մեկը, ոչինչ չի կատարվում»՝ Bild-ին ասել է օդանավակայանի բարձրաստիճան պաշտոնյան: Աղետը հարցեր է հարուցում ոչ միայն ռուսական ինքնաթիռների անվտանգության մասին, այլև՝ որքան է անվտանգ Մոսկվայի ամենամեծ՝ Շերեմետևո օդանավակայանը: Վառվող ինքնաթիռի վայրէջքի ժամանակ համընկել են ռուսական 2 հիմնական պրոբլեմները՝ «Սուխոկ սուպերջետի» ոչ բավարար անվտանգությունը, որ անհետաձգելի որոշումներ է պահանջում և Կրեմլի շեֆի օլիգարխիկ համակարգը: Շերեմետևոն վերահսկում է Պուտինի մերձավոր ընկեր, միլիարդատեր, «պետպատվերներ արքա» Արկադի Ռոտենբերգը: Ռոտենբերգի TPS Avia ընկերությունն են պատկանում Շերեմետևո հոլդինգի բաժնետոմսերի 66%-ը, մեկ երրորդը պատկանում է պետությանը:


Օդանավակայանների ռուս փորձագետները հայտարարում են, որ պարբերաբար կտրում են օդանավակայանի փողերը՝ խնայում են, որ գրավեն այլ օդանավակայանների ավիաընկերություններին: Մոսկվայում ասում են՝ Ռոտենբերգի նպատակը օդանավակայանը շահավետ գնով վաճառելն է ու այդ նպատակով նրան պետք են ավելի շատ ավիաընկերություններ, ոչ միայն «Աէրոֆլոտը» ու Արևելյան բլոկի ավիաընկերությունները: Որպեսզի ավիաընկերությունները իրենց օդանավակայանից հրաժարվեն ու գան Շերեմետևո, նրանց առաջարկվում են դեմպինգային գներ: Խոսքը մասնավոր ու պետական ապարատին ատելի, օրինակելի Դոմոդևո օդանավակայնը աշխատանքից զրկելու մասին է: Կա կասկած, որ ավիաընկերություններին դեմպինգային գներ առաջարկելու համար տնտեսում են և անվտանգության վրա: Այդ խնայողության զոհերից մեկը օդանավակայանի հակահրդեհային ու դիսպետչերական համակարգերն են: Շերեմետևոյի բարեփոխումների հնարավորությունը դիտարկում է և գերմանական Lufthansa-ն: Մի քանի եվրո խնայելու համար Lufthansa-ն պատրաստվու է վտանգել իր ուղևորների կյանքը, որ արտակարգ իրավիճակներում չաշխատի հրշեջ ծառայությունը՝ ինչպես արդեն եղավ: Lufthansa-ում չեն մեկնաբանում օդանավակայանի փոփոխության հնարավորության հարցը և աղետի հնարավոր հետևանքներից եզրակացություններ չեն ներկայացնում:
Բորիս Ռայտշուստեր, Bild


Հ.Գ. ՌԴ տրանսպորտի նախարար Եվգենի Դիտրիխը հայտարարել է, որ «հիմքեր չի տեսնում SSJ100 ինքնաթիռների թռիչքը դադարեցնելու» աղետից հետո, որին զոհ գնաց 41 մարդ՝ «Աէրոֆլոտ» ընկերության SU1492-ի Մոսկվա-Մուրմանսկ չվերթից: Սոցիալական ցանցերը ինտենսիվ կրակ են բացել հետխորհրդային տարիների առաջին քաղաքացիական ինքնաթիռի վրա, որ պիտի խորհրդանշեր Ռուսաստանի վերադարձը ավիացիոն պետությունների շրջանակ: Լավ հայտնի է, որ պետությունն ուժեղ ճնշում է գործադրում ռուսական ավիաընկերությունների վրա, որ գնեն հենց այդ ինքնաթիռը: Շահերի բախումը և իշխանամերձ ԶԼՄ-ների՝ ողբերգության վերաբերյալ տեղեկությունները ֆիլտրելու ջանքերն ավելի մեծացրին անվստահությունն այդ ինքաթիռի նկատմամբ՝ գրում է Էմանուել Գրինշպանը Le Figaro-ում: «Հետաքննությունը դեռ սաղմնային փուլում է և չափազանց վաղ է մեղադրել կիրակի օրվա աղետի մեջ SSJ 100-ին»՝ գտնում է քաղավիացիայի անկախ փորձագետ Բորիս Ռիբակը: «Արտոնագրված բոլոր ինքնաթիռները, ինչպես Sukhoi Superjet 100-ը, համարվում են բացարձակ անվտանգ: Այդ ընթացակարգը չափազանց երկար ու մանրակրկիտ է,-նշում է փորձագետ: -Այդ պատճառով պետք է սպասել՝ նախքան որոշակի տեսակի ինքնաթիռների թռիչքները կասեցնելը: Վերջերս այդպես եղավ Boeing 737 MAX-ի հետ: Թռիչքների արգելքի որոշումն ընդունվեց աստիճանաբար»: Այլ փորձագետներ, ինչպես Դմիտրի Լուկաշևիչը, գտնում են, որ ավելի լավ կլիներ ժամանակավորապես դադարեցնել SSJ 100-ի թռիչքները, ամբողջ աշխարհում շահագործման մեջ է այդ տեսակի 138 ինքնաթիռ: "Sukhoi Superjet 100-ը, որի վրա ֆրանսիական Safran ընկերության շարժիչներն են, ամենասկզբից վատ հեղինակություն ունի: Առաջին ողբերգությունը 2012-ին էր՝ Ինդոնեզիայում ցուցադրական թռիչքի ժամանակ, որին 53 մարդ զոհ գնաց: SSJ100-ին մասեր մատակարարող մի արդյունաբերող Le Figaro-ին ասել է, որ «Սուխոյ» ընկերությունը խնդիրներ ունի պահեստամասերի հասանելիության հետ: Չկա արդյունավետ «ծառայողական թերթիկ», որ օդաչուներին ու ավիաընկերություններին թույլ կտար արագ հաղորդել միջադեպերի ու խնդիրների մասին: Դա գլխավորն է, որի համար քննադատում են Superjet-ին:


Անահիտ ԱԴԱՄՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1926

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ